fredag 1 juni 2012

Skönt så länge det varade!

Jag visste att bedövningen inte skulle vara. Men det var skönt så länge den höll.
I går kväll när jag och mannen gick kvällspromenaden kände jag lite i svanskotan.
Gick och la mig typ kl. 20.00, och då hade jag inte alls ont i ländryggen, höfterna-ner i benen, så himla skönt!
Vaknade i natt vid 00.00 då hade jag fått lite ont i vänstra höften. somnade om och sov i en timma till 01.00, då hade jag samma värk i vänstra höften, fast när jag gick gjorde det ont i högra sidan också. Men jag kunde ligga på högra sidan och det gjorde inte alls ont där. Härlig känsla! GUD så underbart.
Idag på morgonen när jag vaknade hade jag nästan samma värk i ländryggen och ner i benen som jag brukar. Mindre kul, men jag visste att det skulle bli så.
Ju längre dagen har gått så har värken kommit tillbaka.
På tisdag ska jag ha utvärdering med läkaren om min bedövning.
Det är stor skillnad på värk och värk. Den som inte har kronisk smärta vet inte hur det är, det bara är så!
Jag bara hoppas nu att läkaren vill gå vidare, för atrosen i ländryggen är olidlig, går inte alls att jämföra med mina nacksmärtor.
Visst, jag har vaknat i natt men inte alls som jag brukar. Gårdagens eftermiddag och natten har varit ljuvliga!!!

Ikväll har dottern DY varit hemma hos oss och ätit. Jag och mannen fick en försenad bröllopspresent, en flaska vin. Som vi delade till maten i kväll, Tack Fia-Lotta! Hon jobbade i onsdags kväll.

Nu är det Puss & Kram, God Natt!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar