söndag 17 juni 2012

Allsång i Linneryd!

Igår gick jag på lågfart under dagen. På kvällen traskade jag och mannen, tillsammans med våra vänner ner till fotbollsplanen. Där var det allsång med Humbles orkester.
Kul när det händer något på hemmaplan.
Humbles orkester består av Mamma Humble och hennes barn, 2 pojkar och en flicka. Dom bor här i Linneryd. Mamma Humble är brordotter till Leif Blom. Hennes pappa var ju också med i Lefi Bloms.
En mycket trevlig kväll. Dottern var hemma hos Elsa.

Jag satt nog med lite drag i nacken igår kväll, för idag har jag så ont i nacken och huvudet. Värken i ländryggen ner i benen är också bedrövligt, mycket värre än vanligt. Men jag har iallafall haft min orkideédag. Det tar en stund innan alla är vattnade och omsedda. Har även planterat om 3 stycken idag.

Min lilla Elsa ligger och sover i sin korg, humm.. undra om den är för liten för henne, hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar