onsdag 13 juni 2012

Sjung om studenten....

I går fm vilade jag mycket, för efter lunch åkte vi till Växjö.
Dottern DY´s pojkvän, Pysen tog studenten.
Vi hade Elsa med oss, så jag missade utsparken. Tycker inte att djur har med där att göra, med denna höga musik, tutor och sång. Ändå att jag stod långt borta blev Elsa rädd, så vi gick ännu längre bort.
Efter utsparken åkte vi hem till Pysen och inväntade att festobjektet skulle komma.
Det bjöds på mycket god mat och dryck.
Elsa var mycket duktig i går. Sa till min man att jag inte hade trott att det skulle vara så smidigt men det gick kanon med henne.
Natten har varit helt okej, jag har varit ute med henne 2 gånger som tidigare. Efter första frukosten sov vi till 8.30. Efter andra frukosten har vi sovit i 2 timmar till. Det får bli en bara sova dag i dag. För jag orkar ingenting.
Magen, värken och denna trötthet kan gärna få flytta ifrån min kropp. Ingen har lovat dom att occupera mig....

3 kommentarer:

  1. Så roligt att det gick så bra med Elsa :-) Det är så skönt när man kan ha dem med sig överallt utan problem. Min lilla Tiger är fantastisk att ha med sig. Han lägger sig och sover bara :-)
    Förstår din trötthet vännen...det är samma här. Hoppas att du känner dig något piggare imorgon. Massor av kramar/Jenni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas på god bättring för oss båda!
      Vad är lilla Tiger för ras?
      Våra underbara djur betyder så mycket!
      Kramar <3

      Radera
    2. Tiger är en Jack Russell. Han är snart 8 år och alldeles bedårande :-) Visst betyder dem väldigt mycket :-) Jag är så tacksam att jag har hund och ännu mer sen jag blev sjuk. Han finns alltid och tröstar. Kram <3

      Radera