måndag 11 juni 2012

Välbehövlig sömn!

Vilken skön säng jag har! Efter 7 nätter nere i gästrummet tillsammans med Elsa, har jag nu flyttat upp igen. Elsa har sovit i sitt kompostgaller under trappan.
Hon gnydde vid 23-24-tiden, så då var jag ute med henne så hon uträttade det hon ville. 2.15 ringde klockan så då gick jag ut igen, sen sov hon vidare till 4.30. Då åt vi frukost och sov sen till 8.00. Det var skönt. Natten var helt okej, så vi fortsätter sova som i natt.
Jag är ovän med både mage och övriga delar av kroppen. Tycker bara att magen skulle hålla sig lugn, jag har inte ätit fel, så varför ska den bråka med mig? det räcker väl med all annan värk i övriga kroppen, tycker jag. Hade även varit skönt om jag inte heller haft denna huvudvärk....
I eftermiddag var jag så trött att jag bara inte kunde hålla mig vaken. Vet inte hur länge jag sov, men det var över en timma, och det var behövligt.
Det tar ju lite på krafterna att ha en bebis, men jag har ändå aldrig en natts sammanhängade sömn, är ju alltid vaken många gånger om. Så jag är nog inte mycket tröttare pga Elsa.
Hon ger mig så mycket glädje, det lilla livet!
Ha en fortsatt trevlig kväll! Jag tänker nu fria till John Blund =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar