onsdag 6 juni 2012

6 juni!

Är det inte det ena, så är det andra.
Det är jobbigt liv jag lever, men det är till viss del självförvållande. Okej, värken kan jag ju inte göra så mycket åt. Den bara finns hos hos mig, alltid, och gör sig påmind både dag och natt.
Fast nu ett par nätter har ju Elsa väckt mig. Min nattsömn blir ännu mera störd nu.
Igårkväll när jag somnat väckte Elsa mig, men när min man hörde det kom han genast och tog hand om henne så jag skulle få sova. Han kan inte ha hand om henne nattetid för han sover så hårt att han inte hör henne.Jag var ute med henne vid 3 och vid 5 inatt, sen sov vi till nästan 8, då mannen steg upp. Därefter har vi sovit i 2 timmar innan lunch.Det var mycket välbehövligt, men sen jag vaknade har jag bara frusit... Phuuu....
Det har varit en att göra ingenting dag i dag. Mannen har varit borta och hjälpt svågern hela dagen. Dottern har jobbat, nu ikväll har hon och pojkvännen lagat tacos. Tack så mycket mina älskade ungdomar!! Och snart är det dax för snarkelådan fön min del!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen. Nu hittade ju även jag hit :-) Så kul att kunna följa dig så som du följer mig. Kramar i massor /Jenni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittade mig, inte för jag vet hur du gjorde men min adress står nog i din statistiklista.
      Många kramar tillbaka!!

      Radera
    2. Ja jag såg det i statistiklistan :-)

      Radera