lördag 2 juni 2012

TRÖTT, TRött, trött........

Nu har mitt liv kommit tillbaka till verkligheten, igen.
Jag har sovit över en timma nu på eftermiddagen, tålde inte förmiddagens promenad.
Vi har varit utan affär här i Linneryd i snart 3 år, men idag öppnades en ny affär. Det var invigning klockan 11 idag, så jag och mannen tog oss en promenad dit ner. Visst känndes det när vi gick, men inte överjävligt. men det blev det sen här hemma, gud vad ont jag har i ländryggen nu. Och så blev jag så här akut trött, orkade bara inte vara vaken. Kom knappast ur sängen nu när jag vaknade. =0(

Det var jättemycket folk på invigningen av affären, kul de!
Nu gäller det också att alla stöttar affären och handlar därnere, det kommer jag att göra.
Det var så mycket folk inne iaffären och jättelång kö till kassan, så vi brydde oss inte om att handla, utan gick hem o lagade middag, efter vi ätit körde vi ner och handlade lite, inte för vi bedövde, utan för att vi skulle. Det var fortfarande mycket folk som var och handlade.
Detta är en stor händelse i Linneryd, som landshövdingen sa, att förra året var hon i Linneryd och klippte bandet då bensinen hade invigning, och nu i år affären!

1 kommentar:

  1. Jag hade inte möjlighet att vara med på invigningen men har varit uppe och handlat lite i eftermiddag. Jätteskönt att ha en butik på orten igen.

    SvaraRadera