söndag 3 juni 2012

Söndagen blåser bort!

Dottern dammsög och tvättade golven på övervåningen i fredags. Så jag tänkte att jag kunde ta nedervåningen i dag. Men tröttheten sätter stopp för mig. Jag orkade inte dammsuga hela nedervåningen på en gång, utan var tvungen att lägga mig och sova en stund. Golven är nu tvättade, jag har bara vardagsrummet kvar att dammsuga. Får se om jag tyar med det idag, eller en annan dag.
Det blir ganska så skräpit på golven när jag tog bort mina mattor. Mattorna ligger nu ihopvikta och undanstoppade. För i morgon ska jag hämta Elsa, så då vill jag inte ha mattorna på golven.

Men tänk om det kunde sluta att blåsa!!!

2 kommentarer:

  1. Om det inte blåste vore det riktigt skönt ute.

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det blir i morgon med lite nytt liv i huset. Kram Catta

    SvaraRadera