tisdag 5 juni 2012

Ibland blir jag bara så ledsen....

.........fast jag borde vara jätteglad!
    Dottern och pojkvännen på väg till hans studentbal!
                                                Min lilla Elsa
Det gäller att ha koll var jag sätter ner foten. Elsa är gärna där jag vill trampa ner!

Min man var med den äldre på hennes läkarbesök, och allt var bra, Så skönt!
Och läkaren ringde till mig, som han skulle, jag ska få göra en mera varaktig bedövning av min ländrygg, det tackar jag för!!! Men det blir inte förrän till hösten, läkaren vill först ha semester. Det kan jag förstå, och jag måste ju ta hand om min lilla Elsa också.

1 kommentar:

  1. Så fina de är dottern och hennes pojkvän.
    Och de där små valparna är som småbarn, de håller sig nära benen.Hoppas du inte ramlar över henne eller trampar på henne.
    Trevlig Nationaldag!

    SvaraRadera