torsdag 21 juni 2012

Oooo skit!

Min hjälp försvann till sitt jobb!!!!! =0),  ..=0(...
Idag skulle jag fått hjälp av min dotter, men hon blev inringd till jobbet, så där försvann min hjälp. Glad ändå att hon fick jobba, pengar behövs alltid.
Glad blev jag ändå, för jag fick besök av en vän, vi har jobbat ihop i många år innan alla mina sjukbesvär kom in i mitt liv. Dom jag bara HATAR!!
Min vän ville ha fläderblom, och det har jag, och jag fick recept på fläderchampange. Så nu vet ni vad jag har gjort i dag.
Annars så har dagen gått på lågvarv idag också...........
Blir bara så less på mitt liv hela min sjukbild..... sudda, sudda bort min sura bild!!!!! eller min!
Glad är jag att dottern hjälpt mig med uterummet, fast mannen hade inget gräs att klippa ikväll, som han skulle ha gjort, så vi har bara tagit det lugnt ikväll. Bjöd in farmor & farfar på grillat ikväll.
Vi laddar inför morgondagens fest!!
NattiNatti!

1 kommentar: