lördag 30 juni 2012

Min Lotta! Var är du???

Igår traskade vi in till mina svärföräldrar, farmor fyllde 75 år.
När vi sitter därinne kommer även Lotta in, vilket förvånade oss. Hon brukar inte ens gå in i deras trädgård, och så igår gick hon in i deras hus.
Sen dess har vi inte sett henne. Hon kom inte hem i natt.
Idag på morgonen körde vi till min bror, han bor mellan Taberg och Jönköping, så vi berättade för farmor och farfar att Lotta är borta, så dom har kollat efter henne idag.
Nu har hon varit borta i ett dygn, så länge har hon aldrig varit ute förut.
Kan undra vad hon tagit vägen, min älskade lilla katt =0)...

Idag fyllde vi bilen, jag, mannen, Elsa, Signe, dottern DÄ, mamma och hennes man och styrde bilen till min bror, han fyller 49 år på måndag. Alltid lika trevligt att komma till honom, blir tyvärr inte så ofta, och vi fick god mat som alltid också.....

Fy, kan inte släppa Lotta..........
Vet inte vilket som är värst, att Lotta inte kommit hem eller min underbara kropp, som jag, förlåt utrycket, bara hatar.......
Kommer nog inte att kunna sova om hon inte kommer ikväll =0(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar