tisdag 4 september 2012

Ta bort denna dagen!


I dag är det katastrof.
Vet inte om kroppen höll skenet uppe tills idag.
Ställde klockan på 4.30 och 6.30 idag. Var tvungen att hinna äta både första och andra frukosten innan klockan 7.00. Ska in till Lasarettet idag och göra en gastroskopi, så nu får jag inte äta eller dricka förrän efter undersökningen.
Men det är väl inte så farligt, värst är värken i hela kroppen, tröttheten, och magen är värre än vanligt, vet inte ens om jag vågar gå ut med Elsa idag. Det är inte roligt att bajsa ner mig.
Har så fruktansvärt ont i magen och mår illa, funderar på om jag ska kräkas också. Fryser gör jag med.
Med andra ord så har jag en riktig Skitdag.
Inget positivt med denna dagen. Hoppas nu bara att gastron är okej, så inte crohns tagit mera plats i mig.

Fick dessa fina rosor av min man igår, så jag får glädjas av dom idag! Ha, jag hittade någon ljusglimt iallafall <3

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra på lasarettet. Och att värken börjar släppa nu i din kropp.

    SvaraRadera