torsdag 6 september 2012

En solig septemberdag!

Ibland tror man sig känna sin kropp, och ibland vet man inte alls hur den fungerar.
Vissa dagar är det roligt och andra dagar så är det pest och pina med gråt och tandaggissel.
Ändå att jag tagit det lugnt så har det varit mycket för mig. Både med min födelsedag och med en del undersökningar.
Idag är det tredje dagen som jag har magknip frossa och mår illa, hela tiden , konstant. Tummarna känns som om dom skulle trilla av händerna. Min härliga kropp =0(
Å, det börjar även närma sig för Jönköpingsresan, då jag ska till Ryhovs sjukhus för nervrots blockaden. Synd att det inte går att göra båda sidorna samtidigt, utan vi får ta två resor upp dit . Min man ska följa med mig! Gulle-han!

Igår skulle jag ha haft en sovadag, men fick ett uppskattat besök, en lunchgäst, Tack för besöket och välkommen åter älskade vännen!
Och idag händer det inte mycket i vårat hus. Elsa hjälper till lite med trädgårdsarbetet, så jag slipper att
gräva. Fast det gör jag ju ändå aldrig!

Strålande solsken har vi, så det är så härligt, väntar på att det ska bli kväll, så mannen och jag kan ta en promenad med Elsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar