söndag 16 september 2012

Hela veckan lång.....

Ibland skriver jag mycket, och ibland ingenting.
Denna veckan har varit tuff. F-N vad jag kan bli trött på allt och ingenting.
Hoppas bara att ingen annan känner som jag.
Jag har varit hos dottern DY ett par gånger, har även haft DÄ med mig, då hon skulle på återbesök efter sin cancer. Så jädra skönt, hon är frisk! Min man var med henne på återbesöket.

Min mage är allt annat än okej. Har hela tiden ont i magen, och det blir 30 gånger värre varje gång jag äter. Och trots att jag inte alls är gravid så ser det ut som så då magen är helt uppsvullen till en gravidmage. 
Jag önskar bara att jag skulle kunna bli av med min mage och all värk.

Men i helgen har jag bestämt!  Tro inte att mina sjukdomsdiagnoser ska bestämma över mig!
I går tog jag och min syster hela våra familjer med oss till Göteborg.
Vi hade bokat rum på Skandic Hotel i Mölndal. körde dit och parkerade bilana, för att sen ta spårvagnen in till Liseberg, där vi tillbringade eftermiddagen tills alla var nöjda.
På kvällen åt vi middag på Hotellet,vi var alla mycket nöjda med maten, den var supergod. Kan verkligen rekommendera detta.Både hotellet och maten där.

Idag hade vi inget planerat, och vädret var inte det bästa. Så en del av oss bestämde oss för att åka till Ullared.  De andra körde hem.
Det var mycket folk där i dag, inte mycket kul. Men vi fick med oss lite småplock hem.

Jag och min man tycker att det är så kul att alla våra ungdomar vill umgås med oss, och följa med på en sådan här tripp att vi vill bjuda dem på detta. 
Dottern den äldre studerar, och dottern den yngre har precis flyttat hemifrån så båda kan behöva sina pengar. Jag och mannen har vad vi behöver, därför bjuder vi tjejerna och pojkarna på detta.
Det går tufft åt på min mans konto, men det är det värt.
Pojken mådde inte inte så bra i magen idag, så han fick sitta fram, och jag satt bak, vilket är jobbigt för mig. Jo det känns . Men vad gör väl det, vad är en bal på slottet..... vi har ju fått umgås med våra ungdomar, och haft en fantastisk helg! Som vi gärna gör om =0)
Och nu sk jag trilla i snarkelådan, Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar