måndag 24 september 2012

En fin höstdag!

Vilken härligt vårväder vi har i dag.
Tyvärr så kan jag inte njuta av det.
Jag har så fruktansvärt ont i magen och bara fryser. Inte blir det bättre av att Elsa vill vara ute, så jag har ytterdörren öppen för hennes skull.
Har legat med filten över huvudet, fullt påklädd.
        Mina godingar! Elsa och Lotta
I eftermiddag hade jag porslins målningskursen. Det var bara att palta på mig, och köra ner till kursen. Jag har målat på en vit kakelplatta. Blev riktigt nöjd med mina päron. Håller även på att måla på några tomtar.  Kul är det!

4 kommentarer:

  1. Så duktig du är att måla. jobbigt att ligga och frysa, hoppas du känner dig piggare snart.

    SvaraRadera
  2. Dags att bygga ny hundgård ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. NEJ!!! Elsa är ingen hundgårdshund.
      Men hon ville vara ute i solskenet igår.

      Radera
  3. Lån erbjudande Lånbjudande !!!!
    Behöver du en kredit omedelbart? För mer information, kontakta långivarna på (ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM, ELITE_FINANCE@OUTLOOK.COM). Kontakta oss nu ok.

    SvaraRadera