måndag 3 september 2012

Inget att fira!

Jag har kommit dit så jag tycker inte att jag vill fira att jag blir äldre.
Men jag tycker att det är jätteviktigt att kalasa, träffas och umgås.
Idag hade jag ett lunchkalas, då mamma och hennes man kom tillsammans med mina svärföräldrar.
Vid födelsedagar blir det verkligen av att träffas och umgås.
Jag har min födelsedag idag, fyller endast "22"år +. Samtidigt som jag och mannen firar vår förlovningsdag det är 24 år sedan vi förlovade oss. Okej, jag tappade räkningen på min ålder då dottern DÄ föddes 1990.

Eftersom mitt liv är som det är så blir dagens mat också med enkelhet. Tacorulle till lunch och Machmallowslåda även idag till kaffet. Ikväll då pappa med dam kommer och även min bror blir det falsk oxfile, och till kaffet tar vi åter en repris.

Mannen kom hem och vände, han hade med sig 10 stycken trisslotter och 10 röda rosor, han vet vad frun vill ha <3. Det är ju fotboll i Växjö ikväll som han vill titta på, och jag vill ha min dag!

Jag får väl också ladda inför morgon dagen. Ska in till lasarettet och göra en gastroskopi. Inte mycket mysigt, men nödvändigt. Kan ju vara bra att veta ungefär hur jag har det i matstrupen-ner i tolvfingertarmen.

2 kommentarer: