torsdag 12 september 2013

Idag ringde han igen, min smärtläkare!

Nu är jag åter igen i rullning på smärtmottagningen.Smärtläkaren ringde åter idag på förmiddagen.
Tabletten han tog bort förra veckan, och satte in i måndags igen, den ska jag fortsätta med. Fördelarna med LYRICA överväger nackdelarna. Lite jobbigt med LYRICA, tycker jag, då det pratas mycket om den nu. Den har diskuterats på TV 4 nyheterna, och TV 4 sydost håller på att granska tabletten. De vill ha den narkotikaklassad, men det vill inte tillverkan.
Idag fick jag en ny medicin, som jag nu ska testa i två veckor. Så får vi se vad min kropp tycker om det.
Smärtläkaren vill försöka få bort morfintabletterna, om det nu kan gå för värkens skull. Så nu är det åter att testa, och testa igen.
Han ringer åter om två veckor.

Ha en fortsatt trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att dom nya tabletterna hjälper!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hoppas jag också. Men tyvärr så finns det ju alltid biverkningar också.
      Kram

      Radera