tisdag 3 september 2013

En dag till enda!

 Idag hissade maken flaggan för mig, och för oss! Jag fyllde 45 år i dag, och så hade jag och mannen 25-årig förlovning.

 Dessa fina rosor fick jag av mannen och av ungdomarna.
 dottern den äldre, svärmor, och dottern den yngre.
 min make, jag, och svärsonen "pojken"
 "farmor", dottern dä, pojken, maken och jag.
dottern dy, "farmor", dottern dä, "pojken"
Dottern den yngre var och hämtade mig, hade en läkartid på lasarettet, men jag orkar inte skriva om det nu, utan det får jag göra i morgon.
Nu är min dag till enda! Puss & Kram, God Natt!

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag för dig, med familjen runt omkring dig. Förstår att du är trött.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Wow vilken dag!
    Ett stooort grattis till dig på födelsedagen och ett stooort grattis till förlovningsdagen.
    Hoppas att det inte är nåt allvarligt som hände hos läkaren...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. http://mattsjansson.blogspot.se/2013/09/sweet-lorraine-beror.html

    SvaraRadera
  4. TACK ALLA NI!!
    Det var "bara" besök hos läkaren på smärtmottagningen.
    Jag skulle ha skrivit om detta i min blogg, men har inte orkat ännu.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Ha nu en riktigt underbar fredag.
    Kram!

    SvaraRadera