måndag 21 maj 2012

Trött, varm, hängig och feber!

Idag på fm tog jag mig en tur till Tingsryd. Skulle handla fika tills ikväll.
Förövrigt så jag jag jobbat i min solstol, det var varmt och skönt.
Att jag var pigg i lördags var bara för en dag. Min goa värk är så ljuvlig, likaså tröttheten, och så har jag haft min feber nu i ca 2 veckor, men den kommer ju ifrån crohns.
Ikväll har tjejligan varit här på symöte. Alltid lika kul att träffas.
Lite komiskt, en stickar vantar, jag och en annan stickar på varsin halsduk, fast jag började kvällen med att virka på en julduk. tror ni att vi längtar till vintern? De andra två virkar, en på en duk, och den andra virkar mormorsrutor. Tack tjejer för ikväll!

Nattinatti!

2 kommentarer:

  1. Jag såg dig på Börjes i Tingsryd. Jag hade lite bråttom eftersom jag handlade på min rast.

    SvaraRadera
  2. Usch, får man man feber av chrons? Stackare,som om inte värk, orolig mage och mental trötthet räckte...

    SvaraRadera