söndag 27 maj 2012

MORS DAG!!

TRÖTT, trött, trött! Varför ska jag inte tåla någonting????
Idag är det mors dag, vi har varit hos mamma och ätit morsdagsmiddag, kalkon o kokt potatis, super gott! Tack kära mamma och hennes man för god middag.
Mina tjejer har grattat sin mamma, alltså mig, genom att sätta in pengar på mitt konto, som jag ska köpa lite hundgrejer till min lilla Elsa. Ska ju hämta henne om en vecka. TACK mina älskade tjejer! Älskar er!
Men GUD vad jag saknar min Maja! Det är tur att inte Maja och Elsa är samma hundras. För jag kommer aldrig att få en hund som Maja. Ibland när jag tänker på Maja så bara kommer det tårar i massor. Så funderar jag på om jag gjort fel genom att köpa en ny hund !!???
Fast däremot så behöver jag faktist en ny hund, Maja var sjuk, veterinären rådde ju oss att låta Maja somna in.
Undra om jag också skulle somna in, fast dock bara en liten stund. Dottern kommer snart ifrån jobbet. Hon vill ha tacos ikväll.
"FiaLotta" hade dessa rosor med sig hem till lilla mamma idag! TACK för blommerna, Puss o Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig Mors Dag du haft. Bra presenter fick du också, precis som jag.

    SvaraRadera