lördag 12 maj 2012

Fredagskväll!

Igår kväll var vi bjudna till våra grannar.
Vi fick mycket god mat och dryck.
Det som är så kul med detta paret är att jag aldrig behöver tänka på om jag kan äta eller inte.
Jag behöver aldrig ifrågasätta någonting. Dom gör inget extra, utan alla äter samma.
Till förrätt fick vi en sorts räkmacka. middagen bestod av hjortstek, hjortfile, potatisdechesse, sallad, och två olika såser. Desseren bestod av en kladdkaka med mango i, vispgrädde, kessella och färska jordgubbar. Inget fett alls förutom grädden och den hoppade jag ju.
Supergott! Tack för oss!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj...så mycket gott det var på den festen. Där skulle man varit med.
    Nej, Malin har fått nya sköldpaddor av en klasskamrats syster. Den du "träffade" lever inte längre. De här bor i ett akvarium.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte samma sorts sköldpadda som Malin har nu som den hon hade förut, eller?
      Det var mycket god mat, men så har ju Åke också varit kock, så han kan sin sak även så jag ska kunna äta mat utan att bli sjuk.
      Ni får ha det så trevligt i morgon på musikalen.
      Kram Lisa

      Radera