måndag 14 maj 2012

Besök hos Elsa!


Idag har dottern DÄ och jag besökt Elsa.
Hon är nu 5 veckor.
Om tre veckor ska jag hämta henne.
Så liten och söt!

Det här lilla livet betyder mycket för mig.
Det är så att jag nästan känner mig lite piggare bara jag tänker på henne.

Men gud vad jag saknar min Maja. Kommer aldrig att glömma henne, min underbara Majsan....


Vi hälsade även på Estelle.
Estelle ska flytta till Tingsryd.
Det är dotterns svärmors bror som har köpt henne.

Men Elsa och Estelle är inte syskon, men har samma uppfödare.
 Synd att dom inte tittar upp. Det är Elsa och Estelle.
 Men ojdå, igår var ungdomarna hemma, och då även Signe bus. Hon tyckte att hon skulle hjälpa till att gräva i gruset.
En liten fin håla. När den var färdiggrävd, sprang Signe upp i våra sängar, för hon ville hälsa på Lotta. Humm, inte så kul tyckte jag för vi hade bäddat rent på förmiddagen.

4 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ha ett liten hund....Måste komma och titta när du fått hem henne. Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Åhh vad söt hon är!! Var finns uppfödaren? Är alla valpar sålda?

    SvaraRadera
  3. Upp födaren finns i Väckelsång.
    Jag tror att det finns 3 hanar kvar, och kanske eventuellt så finns det även en hona också.
    Leveransklara den 4 juni.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Haha...då blev det grus i sängen, så är det med våra älskade husdjur.
    Så söt din lille valp är.

    SvaraRadera