söndag 8 juli 2012

Regnet bara öser ner!

 Min man har nu haft 2 veckors "semester", fast vid 5 tillfällen har han varit på kontoret, varit på möte, eller varit på ett sågverk. Hans kontors jobb har han tagit med sig hem, vid några tillfällen så var matbordet överfullt med hans papper. Här har han plockat ihop, och lagt i ordning på sitt. Jag vet inte om jag kan kalla det för semester.......
Jag brukar skoja om han är gift med jobbet och jag bara är älskarinnan, eller tvärt om.
Men jag har fått hjälp iallafall med städningen. Elsa gillar att tvätta golven.

Från i gårkväll fram tills nu har vi "bara" fått 16-17 mm regn. Det behövs, lite jobbigt bara för Elsa vill inte vara ute, så jag får gå med henne i trädgården och hon springer hela tiden till trappan och vill in. Och det ösregnar fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar