fredag 27 juli 2012

ingen rolig dag!

Idag hade jag ett läkarbesök på gastro.
Så jag körde in till Växjö lite tidigare, lämnade Elsa hos min man på jobbet. Sen körde jag o hälsade på mamma på hotel CLV, inte alls kul. Fy vill inte se henne så sjuk.....
Därefter gick till mitt läkarbesök. F-N vill inte höra på läkaren, vill vara frisk!
Vissa prover är jättebra, MEN det finns någon aktivitet i min Crohns. Men var den sitter vet vi inte.
Inte nog med att mamma är så sjuk, så har jag mitt djävulskap.....
Nu ska jag på magnetröntgen, för att kolla så inte crohns bosatt sig i tunntarmen. gastroskopi för att kolla hur min crohns i strupen ser ut, och vidare kolloskopi hur min tjocktarm mår.
Läkaren pratade om att återuppta Remikade , eller ev. testa humira. giller inget dera.
Blir bara så less på allt.
Läkaren sa att jag drabbats hårt av alla biverkningar av crohns med all värk. Mehtotrexate och alla värktabletter som jag har hjälper inte alls mot all led och muskelvärk som jag har. Jaså behållen vara..... Och så fibromyalgin på det. Vad jag blir less på detta.
Återigen, ni som är friska, njut av livet!
 Vad är  en bal på slottet????????
PHuuuuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar