måndag 16 juli 2012

En liten semesterresa!

I går efter lunch åkte vi till Liatorp, jag och mannen. Min svägerska och hennes man har byggt en liten sommarstuga på mannens föräldrars stugtomt. Stugan är så pass färdig att dom skulle skulle sova där nu. Jag och min man fick sova i storstugan. Vi hade en mycket trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med dem. Herrarna gav sig ut på sjön för att fiska lite. Svägerskan och jag tog med oss Elsa på en promenad.
På kvällen grillade vi nötytterfile och hade klyftpotatis till de. Mätta och goa blev vi allihopa, maten var supergod.
I dag har det regnat till och från, så vi körde hem vid lunch. Synd att det inte var bättre väder när vi väl åkte till dem i stugan och storstugan var ledig. Svägerskans svärföräldrar har åkt på semester.
Kortet har jag tagit ifrån storstugans altan, vilken fin sjötomt!
Idag blåste det förmycket för att herrarna skulle kunna ge sig ut på sjön.
Jag har sovit mycket dåligt i natt så jag ska nog trilla i snarkelådan nu!

nattinatti!

1 kommentar: