måndag 24 oktober 2011

Tjejdag!

Idag körde Maja och jag för att hämta den yngre, därefter styrde vi bilen mot Tingsryd till den äldre och Signe.
Jag hade tid hos sjukgymnasten, därefter så hamnade även jag hos den äldre, och hennes säng, Maja sov i Signes. Det var skönt att sova en stund till.
Efter våffellunchen stack vi mer till Mormor och hennes man för att dricka te och prata lite skit.
Den yngre hade tid hos tandläkaren, men därefter åkte vi hem.
Det blev en heldag i Tingsryd.
Och det är kul när vi träffas, tjejerna och jag tillsammans med hundarna. Även kul att gå till mamma också, tyvärr så blir det inte så ofta till henne.
Jag brukar ha lite tidspress hem så då blir det bara till dotter.

Och nu är det kväll och jag är dötrött, som vanligt. Dagen har varit trevlig, skulle bara träffas lite oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar