söndag 16 oktober 2011

Fest!

Igår hade vi fest. Vi firade att dottens cellgifts behandling är över. Det är verkligen värt att fira!
Det var min syster och svägerska med sina familjer som var här, och givetvis hela vår familj.
Alla barnens kusiner var också med, jättekul. Fattades gjorde min bror med fru, trist.
Vi var 15 personer. det blev dotterns favoritmat "tacos".
Moster bakade tårtor, faster tog med sig vin.
Det blev en lyckad kväll, fast vi brukar alltid ha trevligt när vi träffas.
Men jag håller ju på att glömma Maja och Signe, dom var ju också med å festade!!

Idag är jag trött och sliten, och det är kaos både i ..... och i ....../......
Nu har alla ungdomar flytt fältet, mannen klipper gräset och jag ska sova middag nu.

Ha en fortsatt trevlig söndag. Njut av solen!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar