torsdag 6 oktober 2011

Ihopakört!

Igår började jag dagen med magnetröntgen på min ländrygg.
Både på gott och ont så var den okej. Det är ju kanon att den är okej, MEN vad kommer denna djävulska värk ifrån?
Vid lunch var jag med den yngre på VC, hon tog bort en leverfläck.
Efter att ha lunchat hos den äldre begav vi oss till Växjö igen.
Den äldre skulle till dietisten, och ville ha med mig.
När vi ätit middag här hemma på kvällen på körde vi hem den äldre till sitt.
En mycket körig dag, inte lustigt att jag låg nerbäddad innan 20.00
Vilken tur att båda tjejerna har körkort så jag slipper att köra!

Idag var det att pallra mig upp tidigt. Sotan skulle komma. Han skulle sota både panna, vedspis och den öppna spisen.
Sen har den yngre städat övervåningen. Än så länge har jag bara tagit lite sot efter sotan på nedervåningen.
Tyvärr så tyar jag inte mer idag. Är så trött och orkeslös, har så ont i ländryggen att jag knappt kan sitta, inte alls kul. nacken går upp i huvudet och tar synen för mig. jiippppi!!
Men i dag är det en ruskig dag, så jag har legat på soffan, lyssnat på spraket ifrån öppna spisen och tänt en massa ljus. MYSPYS!!!
Det finns någon mening med detta regnvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar