tisdag 11 oktober 2011

Shit...

Så härligt det är! Det är nog inte många som fattar hur underbart......för jä.gt kan man kalla det.
Äta mat och få knip & frossa.
Vakna mitt i natten och måste upp på toan.
Det är normalt att bajsa 3 gånger i veckan-3 gånger om dagen.
Men det är inte normalt att vara på toan 15-20 gånger / dygn. Var glada ni som slipper det.
Och sen mitt underbara huvud, ja även hela kroppen.

Idag har jag haft några ljusglimtar!!! Trots hel..t.
Fösrt var jag och klippte mig. Sen var jag hos Signe-Bus, underbara hund!
Dottern och jag var och tog prover, sen handlade vi lite granna tillsammans.
Innan jag körde hem myste jag lite till med Busan.
Jag försöker att alltid leta ljusglimtarna. Jag tycker faktist inte om att gnälla och klaga, fast jag gör ju det här.
Blicka framåt och njut av det goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar