söndag 30 oktober 2011

En jobbig vecka!

Det har varit en jobbig vecka, så den vill jag inte ha tillbaka.
Jag har inte haft en enda fri/vilodag.
Det värsta och jobbigaste var i tisdags, då Maja somnade för gott.
Hon led fruktansvärt i tisdags. Nu efteråt har jag funderat på om hon lidit innan också.
Har vi varit förblindade och inte fattat???
Nej, jag tror inte det. Visserligen så ville hon inte alltid gå, och då slapp hon.
Men Maja har alltid varit bestämmande och envis. Hon har fått det hon velat, för det var hon som bestämde! Jag tröstar mig med att jag tror inte att hon led. Skulle hon varit dålig så måste väl Veterinären märkt något i augusti, och vi åkte ju in till djursjukhuset när vi märkte att hon blivit sämre, så jag ska nog inte anklaga mig. Maja hade ett bra liv hos oss iallafall!

Igår hade jag en sova på soffan dag. Jag bara orkade inte göra någonting, helt slut i huvudet och hela kroppen. Tyvärr så hann jag inte att bli färdig, så jag ska nog fortsätta idag, där jag slutade igår. Låter ganska vettigt, tycker jag!

Och sen är det ju även Försäkringskassan, dom kommer att ta dö på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar