fredag 14 oktober 2011

Svammel, svammel, svammel..

När jag pratat med min handläggare på Försäkringskassan så får jag aldrig raka-enkla svar.
Jag förstår inte hennes svar på mina frågor.
Kan inte ringa henne, för jag mår dåligt av henne.
Så därför började jag att maila henne för 1 ½ vecka sen.
Trots att jag skriver ner frågorna och maila henne så får jag inte svar på mina frågor.
Förra veckan mailade jag henne tre gånger, och hon svarade mig två gånger, MEN jag har inte fått svar på mina frågor.
För att vara säker på att jag inte missat något så skrev jag ut mailen och lät min man läsa.
Men det var inte jag som var trög. Jag har inte fått svar på mina frågor.
Därför mailade jag henne igen igår kväll. Jag staplade upp frågorna 1-5 och skrev Svar: under varje fråga. Skrev även att jag ville ha raka enkla svar. Leverans rapport fick jag i går kväll, och läskvittot kom 7.59 idag. Men än har jag inte fått något svar av henne.
Hon godkänner inte mitt läkarintyg, för läkaren har inte skrivit tillräckligt utförligt varför jag inte kan jobba, och sen har han missat att kryssa för att jag är arbetslös. Helt jävla sjukt.
En männskia som själv är svårfattande borde väl ge bra enkla svar, och inte bara svammelsvar som man inte begriper någonting utav.

Hon kanske tror att jag inbillar mig att jag har Nackskadan, morbus crohns, fibromyalgi, två stelopererade nackkotor, problem i ländryggen, bröstsmärtor till och från, problem med vänster öga, och som om inte det skulle räcka så har min högeraxel börjat krångla också.  Men vad fan, som min gastroläkare brukar säga, -det är som ett piss i östersjön...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar