tisdag 4 oktober 2011

Om jag bara kunde begripa..

Hela min ryggrad sitter i ett skruvstäd, känns det som.
Någon vrider på mitt huvud samtidigt som någon annan håller fast.
Och dom jobbar stegvis neråt bröstrygg, och vidare till ländryggen, samtidigt som jag har knivar i höger skuldra och i båda skinkorna.
Fast jag tror inte att det är så allvarligt, bröstsmärtan är nog värre.
Men vad faan, inte mycket att bry sig om.
Nej, det är inga fel på mig.

Idag har jag även fått en kallelse till Arbetsprov inne på Klinisk Fysiologi på CLV.
Läkaren som jag träffade på akuten i somras tyckte jag skulle göra en sådan pga mina bröstsmärtor.
Han tyckte inte att det var okej att ha bröstsmärtor i min ålder, och ingen annan ålder heller.

Det händer mycket i mitt liv ang. mina sjuk-värk problem, många är inblandade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar