måndag 30 juni 2014

Helgerna går fort!

En trevlig firmafest på våran loge i lördags kväll blev alldeles för sent för mig. La mig inte förrän klockan var över 02,00.
Vi hade ett oväder med regn och åska. Så det blev lite kallt, tur att vi har infravärme på logen. Fast vi gick in i huset framåt kvällen/natten.

Jag vaknade vid 7-tiden, åt lite frukost, och somnade om så gott och sov till ca 11,00. Vid 14 la jag mig på soffan, somnade bums och sov till 18,00. Ändå somnade jag som jag la mig till natten, dvs 22,00.

Idag åkte jag med mannen till Växjö, och dottern dy. Hon och Pysen har i helgen flyttat, så jag skulle hjälpa henne lite. Men de hade fått bra i ordning.

Ska nog försöka att trilla ner i snarkelådan inte allt försent ikväll. Vi har nu snickaren hos oss. Taket på stenladan håller på att rasa samman. Bäst att reparera/byta ut det innan det händer. Och för att få bidrag ifrån länsstyrelsen så måste det vara färdigt innan den sista oktober.

Sviter efter förra veckan och den gångna helgen tycker jag inte om. Jag gillar inte alls denna värk, som håller på att ta kol på mig. Samtidigt så ska jag minska ner på smärtlindringen. Och hur i hela friden det ska gå till vet i katten.

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Dumma värk!
    Det lät som du sov bort hela helgen ;)
    Kram!

    SvaraRadera