söndag 1 juni 2014

Mitt liv är en dans på rosor, MEN...

Snart har denna veckan gått. Dagarna rullar på.
Igår var vi hos farmor på middag. Mannen hade lite bråttom hem, för det skulle komma regn, han ville täcka veden, som ligger ute på tork. Men vi mötte regnet, det hade kommit 6 mm regn då vi kom hem, totalt så fick vi 7 mm, och lite åska.

Jag har haft 25 mikrogram plåster, men har nu minskat till 12 mikrogram. Och det känns, men jag vill ju minska. Varje fotsteg jag tar värker det i ländryggen, höfterna, ner i benen. Nacken och axlarna värker. Tittar jag åt höger stramar det i vänstra sidan av nacken, värker ner i armbågen och så sticker det i vänstra handen. Och så trött och öm jag är i bröstryggen. Huvud och nacken känns att de finns.  Men jag ska ändå försöka att minska. I värsta fall så har jag ju tabletter att ta till.

Mitt liv är en dans på rosor, men jag lyckas att stampa på varenda rosentagg! Ggrrr..

1 kommentar:

  1. Ajajajaj...
    Men så underbart att du ser livet så positivt ändå.
    Kram!

    SvaraRadera