måndag 9 juni 2014

Kvalitets dagar tre! , eller fyra!

Har jag någonsin sagt att jag har underbara ungdomar????
I lördags åkte jag , mannen och farmor in till Växjö, till dottern den yngre. Farmor skulle hämta sina glasögon, jag skulle justera mina, och så skulle vi handla ett par saker.
Vi åt lunch på 11-an. De har god mat, tycker vi.
Igår kom dottern den äldre, svärsonen och farmor hem på söndags middag.
Och idag kom dottern dy hem redan 8,20, och stannade hemma till 15,00 då hon körde mig till tandläkaren. Mannen var i Tingsryd så jag åkte med honom hem.

Barnens kusin fyllde år i går, men hade kalas i fredags. Alltid gott och trevligt att träffas. Efter kalaset åkte svärmor med oss hem, för att åka med oss till Växjö.

Mattläggaren kom en stund i dag och flytspacklade toaletten.
Och nu ska jag gå på symöte, ska bli kul. Phuu....det är snäjigt idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar