måndag 13 maj 2013

Sicket liv :(

Kan undra hur länge jag ska få lida av det roliga. Hade en mysdag i tisdags , lika så i onsdags. Vill mer än gärna göra om dessa dagar. I onsdags kväll somnade jag ifrån ungdomarna, och sov tills mannen väckte mig 9,00 på torsdags förmiddag.
Kvällshimmel i Linnerydsby i torsdags kväll
Jag sov länge i fredags också. Fredag em tog jag en tupplur på 1 ½ timma, lördagen sov jag i 3 timmar. Varför denna trötthet. Ska jag inte kunna ha kul, utan att straffas på detta sätt.
Tur att jag har mina älskade vänner som förgyller vardagen.
 Min lilla Lotta, hon finns bara, inte speciellt social mer än då hon själv vill. Kan inte först vem som slängde ut henne i skogen för ca 3 ½ år sedan. Vår underbara katt!
En sur liten Elsa. Matte tycker att hon skulle klippas lite, men det tyckte inte hon.

Inte nog med denna trötthet, jag ska kämpa med min mage också, och sen denna värk.
Ja, det är mycket gnäll också. Tänk att få vakna, tidigt en morgon, och känna mig frisk!

Lite småplock har jag haft för mig, Elsa och jag sov på soffan under tiden som min man städade färdigt i uterummet. Mamma och hennes man kom lagom till eftermiddags fikat, mysigt att sitta i
uterummet, där trivs jag.
      

I och med min morbus crohns sjukdom kan jag inte äta vad som helst, så igår kväll bakade jag en choklad rulltårta med chokladglasyren som ska vara på muffins. Rulltårtan blev supergod.

1 kommentar:

  1. Ert uterum ser så mysigt ut, ombonat och fint. Förstår att du trivs där.
    Kram!

    SvaraRadera