onsdag 29 maj 2013

Ingen som vet, ingen som vet.....

Nej, det är ingen som vet .....hur jag mår.
Men de två sista månaderna har jag mått skit. Jag för nu anteckningar till sjukgymnasten i Växjö från dag till dag hur jag mår.
Och så bra som jag mådde i går har jag inte mått på två månader. Härlig känsla.
I går var jag hos sjukgymnasten i Tingsryd, och hon fri gjorde en låsning i bröstryggen på mig, och jädra vilken ilning ner i skinkorna på mig, senare på kvällen hade jag som träningsvärk på lårens insida. Idag har träningsvärken suttit runt hela bröstkorgen på mig. PHhuu...

Fy vad jag var nervös inför dagens möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan. Dottern kom hit och åt lunch med mig, sen åkte jag med henne ner till Tingsryd, våldgästade henne tills jag vandrade ner till A-F.
Hon på A-F är trevlig, och det var även hon ifrån F-K. Ännu en gång kommer jag att få på pappret att jag inte har någon arbetskapacitet. Jag kommer nu att bli utskriver hos A-F, så vad som kommer att hända i mitt liv framöver vet jag ingenting om. Ovissheten är hemsk......
Vilken tur att jag har en underbar familj! Vad jag älskar mina nära och kära, utan dem hade jag aldrig orkat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar