fredag 10 maj 2013

Dagar med ungdomarna!

I tisdags skulle dottern dä in till Universitetet i Växjö, så då kom hon och hämtade mig och släppte av mig hos dottern dy. Vi hade en mamma-dotter dag.
Sov på soffan tillsammans, gick en runda på stan och år lunch.
På eftermiddagen lämnade vi Elsa hos min syster och systerdotter. De vill gärna låna henne.
Själva gick vi och strosade runt på Grand samarkand.
Efter en trevlig dag i Växjö åkte jag och Elsa åkte med mannen hem, då han slutat jobba.
På indiskan hittade jag fyra klänningar/tunikor.

Onsdagen tog jag serviceresor in till Växjö till CLV. Därefter körde dottern och jag hem, där den andra dottern med sambon hade lunchen färdig.
När vi ätit körde vi en handla runda. Köpte en födelsedags -, student -, examens - presenter och julklappar. Jag kan varken skriva var vi var eller visa vad vi köpte.
Dottern dä och pojken lagade middag som var färdig lagom till mannen och pysen kom.

Fy vad trött jag blev då jag ätit, kunde inte sitta, så jag la mig på soffan och somnade. Där sov jag tills jag gick och la mig i sängen, sov vidare tills mannen väckte mig kl 9,00 dagen efter.
Så trevlig jag var när ungdomarna var hemma, men jag orkade bara inte vara vaken.

Jag måste nog tänka mig för så jag inte har två sådana dagar efter varandra, för jag vet ju att jag inte orkar med det.
Torsdagen låg jag helt pall, detta gör jag även idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar