tisdag 2 april 2013

Inget påskfirande !

Påskdagen blev det småplock, soffsovande och vilopauser. Det ska skötas det också.
På kvällen var vi bjudna till pappa och hans dam, hon fyllde år påskafton. Hos dom blev vi bjudna på mycket god mat, och dryck. Ramlösa citrus smakar bättre än den naturella, tycker jag.
Annandag påsk kom dottern den yngre med sambo hem, vi bjöd även in svärmor på middag. Så kul när de ringer och vill komma hem till oss!!

Idag har jag varit i Växjö på MRT av ländryggen. Så nu är jag nyfiken på röntgen svaret.
Elsa har varit hos min syster hela dagen.
Funderar på om jag skulle sova en stund, men jag måste nog laga middag först!

1 kommentar:

  1. Jag är "dötrött" ikväll, efter att ha arbetat på dagis hela dagen. Men får lägga mig tidigt ikväll för kl 07.00 ska jag vara på dagis i morgon bitti.
    Kram!

    SvaraRadera