söndag 25 januari 2015

Vilken rysare!!

Jag har himla ont i ryggen. Då jag ska vrida mig i sängen så får jag ta tag i sängramen och dra runt mig. Vet inte om det är därför som jag fått så himla ont i högra axel och skuldran.
Ikväll då jag duschade så kände jag varken vattnet, eller värmen på den högra ryggsidan . 
Kan ju lugnt säga att det är lite småotäckt att inte känna varmvattnet 😣
Nåväl mina små otäckingar som jag minskar ner på eget bevåg, har jag nu ökat upp igen 
Ogillar detta starkt, både det ena, och det andra!!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig. Jag vet hur det känns att inte kunna skilja på varmt och kallt. Jag har MS och vid skov så försvinner känseln i min kropp. Jag hopas du mår bättre snart
    Hälsningar från
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Ååå vad jag lider med dig...
    Kram!

    SvaraRadera