söndag 4 januari 2015

God fortsättning 2015!

Dagarna de far snabbt förbi. Det är helg mitt i veckan.
Nyårsafton är vi alltid bjudna till  ett par goda vänner till oss. Och det är ju alltid gott och trevligt att umgås.
Tyvärr så är både Elsa och Lotta mycket rädda för smällare och raketer. Därför jag jag hem kl 23,00, innan alla fyrverkerier drog igång.
Väl hemma satte jag mig framför tv´n, funderade på att ta ett glas vin, men det blev en loka istället. Därefter gick jag och la mig, Lotta låg under min säng, livrädd, Elsa låg och bara skakade under mitt täcken. Stackars arm djur!
Vuxna människor som inte har mera vett i huvudet.
Nu har vi bara trettonhelgen kvar, sen återgår allt till det normala igen. Och det ska faktiskt bli skönt. Kanske att jag kan få ordning på min uppsvällde, höggravida mage. Inte alls kul att se höggravid ut.

Önskar er alla en God fortsättning på 2015!
 P & K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar