fredag 23 januari 2015

Vilken morgon :(

Den enorma tröttheten har nu kommit tillbaka på besök, ett kort sådant hoppas jag.
Igår kväll låg jag nerbäddad innan klockan slagit 19,30. Men jag släckte inte förrän efter "farmen", hur man nu kan titta på detta program, det är ju helt otroligt.
Mannen hade beställt slamtömning i det andra huset och angivit husbeteckningen och vägbeskrivning. Men klockan 7,30 backar bilen uppemot vårat hus, fy vilket uppvaknande jag fick.
På med morgonrocken och ut för att säga att han var vid fel hus.
Därefter sov jag gott till klockan passerat 10,00.

Dagen har varit stillsam. Grannen kom in på en kopp kaffe, och fördrev en stund. Alltid trevligt med besök.
Har frusit hela dagen, så det har sprakat gott i vedspisen. Skulle duscha i eftermiddag, visste att det fanns varmvatten, tyvärr så kände inte kroppen hur varmt vattnet var. Insåg att jag skulle bränna mig om jag stod kvar. För det har ju hänt.

Fredagskväll och kalas i sikte!
Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar