lördag 10 augusti 2013

Jag är väl bara känslig!

I natt var det dottern den äldres tur att fiska kräftor. Här simmar ca hälften av nattfångsten runt i badkaret för att rena sig innan dödoppet och själva kräftkoket.
Kul att våra ungdomar vill fiska. Jag har i år för mycket värk för att vara med och kräftfiska.

Som jag tidigare har skrivit så har jag åter fått en massa frågor att besvara, SKITJOBIGT, eftersom jag svarat flera gånger tidigare på dessa frågor.
I torsdags då jag var hos en av mina sjukgymnaster så kom vi på tal att jag ska till smärtmottagningen i September. Jag tycker mycket om henne, men när hon frågar mig om hur jag tror att läkaren ska kunna hjälpa mig, med tanke på min medicinering, så blir jag jätte ledsen.
Inte för att jag tror att jag blir fri värken bara jag kommer tillbaka till smärtläkaren, men vad jag hoppas på är att det ska finnas någon form av blockad, typ den som jag redan gjort i ländryggen, eller något åt de hållet. För jag tror inte att jag får starkare medicin, och det vill jag inte heller ha.
Hon menar ju bara väl.

Jag ska inte ropa hej ännu, men jag har fortfarande behållning utav behandlingen i torsdags, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar