torsdag 29 augusti 2013

Ingen bra dag!

Det hjälpte inte att jag la mig innan kl 20,00 igår kväll.
Var uppe med maken idag vid 6-tiden, sen la jag mig och sov vidare.
Vaknade inte förrän vid 10-tiden. Trött, värk, stum, stel, ingen alls bra kombination. Det är fruktansvärt stum, stel och värk i armarna, så det är jättejobbigt att bara tvätta och torka händerna. Har samma känsla i benen, kan knappt sitta på toa-stolen. Och så tröttheten, fy.
Därför har jag idag mestadels legat i sängen. Haft sällskap av Elsa och Lotta.
Jag skulle ha gjort lite, hade jag tänkt. Men Djävulen i min kropp tyckte något annat.
Som jag sa till maken, så kanske detta är en svit efter mina tripper ner till Tingsryd två dagar i rad, och inte den vilan som jag brukar ha.

Hoppas på en bättre morgondag! Kram

2 kommentarer: