måndag 5 september 2011

Trevligt, men jobbigt!

Det kostar på att ligga på topp.
Jag hade inget märkvärdigt kalas, bara i sin enkelhet.
Men det är ändå mycket påfrestande.
Det första kalaset började 12.00. När klockan var 15.00 så gick gästerna.
Vi hann diska och plocka undan och vila lite, för andra sittningen började inte förrän 18.00.
Det var också en lugn tillställning, och det blev inte sent heller.
Igår låg jag pall hela dagen. Inte bakis, jag tog det lugnt med den varan, men så trött och orkeslös.
Sov på soffan hela eftermiddagen.
När klockan var 19.30 låg jag i snarkelådan
Tyvärr så har jag blivit ordentligt misshandlad i natt av min kropp, vet inte vad jag har gjort den för ont. Det verkar som om John Blund också ska djävlas med mig. Jag trodde att vi var vänner. Han kommer och går precis som han vill.
Det får bli en sovapåsoffan dag idag igen!
Kan inte begripa vem det är som försöker vrida bort mitt huvud, det går inte att snurra runt nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar