torsdag 15 september 2011

Sovmorgon!

Det var en tuff dag igår. Steg upp 4.45 och gick och la mig 22.20. Det är mer än jag tya med.
Men symötet vill jag inte missa. alltid lika trevligt.
Sen kom den arbetande dottern hem vid 01.00 inatt, och vi trodde att hon skulle sova kvar i Kosta. Så vi blev lite skraja när vi hörde att någon gick i dörren. Men visst är hon alltid lika välkommen hem!
Helt otroligt, jag sov till klockan var 8.30 idag. Visst jag har ju varit vaken många gånger inatt pga värken. Men har kunnat ligga kvar och somna om, jag är impad av min kropp!
Det blev frukost tillsammans med dottern, innan hon skulle tillbaka till Kosta och jobba.

Ikväll är maken i Jönköping och kolla på ishockey. Får se vem som kommer hem först i natt mannen eller dottern, hon jobbar till 24.00.

Varken Maja eller jag ville ut på en promenad ikväll, så vi går och lägger oss istället!
Det bara vräker ner ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar