fredag 16 september 2011

Förvirrad??

Efter att ha sovit okej inatt, vaknar jag klockan 7.30......  Herre gud!
Jag har hela tiden haft för mig att tiden hos sjukgymnasten var kvart över tio.
Men jag vaknade av att jag kom på att i almanackan står det 9.45, och jag ska vara här 20-30 minuter innan utsatt tid för jag ligger på värme innan.
God Morgon Lisa!!! Ibland blir det hjärnsläpp.
Morgonpromenaden i det härliga höstvädret kunde vi bara glömma, en sur Maja...

Besöket hos sjukgymnasten är merän välbehövligt. Stel och stram i hela ryggen, ingen hemlighet för henne vad jag har ont. Det otäcka idag var att det gick ut i hela vänsterarmen, tummen är nu inte alls okej, känns även ner i benen, så i armen har det inte kännts sen jag stelopererade nacken. Samtidigt att det blir så, så är det skönt från huvudet och neråt. För visst gör det nytta, när hon mjukar upp. Det går inte att göra mig bättre, men det är smärtlindring !

Dottern har problem med höger axel, som hoppar ur led. För 1 ½  år sedan opererade hon den, men det blev inte bra, den fortsätter att hoppa. Hon går på Idrottskliniken hos sjukgymnast och tränar på gymmet där inne. Idag hoppade den under träningen. FAN vad jag blir trött på allt!
Hon väntar på en ny operation! phuuu.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar