onsdag 21 september 2011

Nattadansen!

Det blev en tidig kväll i går, 20.00 låg jag nerbäddad. Jag skulle ha gått på stormötet ang. affären här i Linneryd men jag orkade inte.

I natt började jag dansa vid ca 03.00. Och jag behövde en nyckel för att kunna fortsätta dansen, med mina danssteg. Jo det är så att det låser sig i ländryggen, och i natt har det låst sig ner i båda mina ben också. När låsningarna kommer tar det en stund innan jag har lirkat till kroppen så att jag kan röra mig igen.  Blir så trött på detta.
När klockan var 4.45 kunde jag inte ligga kvar, så då steg jag upp, åt första frukosten och läste tidningen. Jag gick och la mig igen lagom till det att min man steg upp.

Gårdagen var som den var, så idag när dottern var hemma och ledig tog vi en tur till Tingsryd, vi behövde handla lite.
Besökte även den andra dottern, och givetvis gosade jag med Signe. Hon är så söt o go!

Min sjal har jag gjort färdig idag, blev mycket nöjd med den.
Så sjalen fick bli "veckans bild".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar