fredag 23 september 2011

IKEA!

Min dotter ville till IKEA.
Så igår åkte vi dit, givetvis till Kalmar. Tre generationer var vi på färden.
En trevlig dag.
Som vanligt handlar man lite förmycket, men inget onödigt.
På kvällen var jag fruktansvärt trött och mörbultad i hela kroppen.
Det blev en tidig kväll, och lustigt nog så har jag sovit relativt bra inatt. Jag är impad av min kropp.

Idag styrde vi bilen mot Tingsryd, jag skulle till min underbara sjukgymnast.
Undertiden så umgicks två underbara systrar, mina döttrar. Och så har vi busat med Signe-bus, hon är alldeles supergo!!

I dag fick min man ett brev från kommunen där dom informerade att det ät dax för koll av septitankar. Han skrattar lite, för farfars är inte godkänd, men det är inte våran på Olofsberg heller.
Kan tro att han glömt bort att vi fortfarande äger stugan som vi hyr ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar