söndag 25 september 2011

Söndag!

I gårkväll var vi bortbjudna till Ingelstad, frun i huset är min mans barndomsgranne och vän.
Det är alltid lika kul att umgås, men tyvärr så blir det inte så ofta.

Trevligt var det, fast att jag hade fruktansvärd huvudvärk hela dagen och magen var det katastof med. Det är likadant idag, jävla skit.

Vi har idag plockat iordning på logen inför vinter.
Sen kom Signe hem med matte och husse på lunch. männen begav sig ut på sjön, medans dotter och jag hamnade på vinden, igen.
Efter kvällens middag begavsig Tingsryds folket hem till sitt.
Och jag traskade in till farmor, för att visa mitt stöd. farmors bror somnade in i eftermiddag, 77 år gammal.
Så nu har vi tänt ett ljus för att hedra " morbror Lage " .

Ps. tre dagar kvar. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar