tisdag 23 juni 2015

Semester på Öland!

Nu har jag semester, jag har beviljat mig en vecka.
Hade väl först planerat att åkt till Öland i lördags, men tyckte väl sen att det var lite för kallt, då mannen och jag skulle ha sovit i förtältet.
Så i söndags körde mannen mig till Kalmar, där mötte vi upp med syster och svåger. Syster och min man bytte plats och bil. Svågern körde hem mannen, söstera mi och jag körde till hennes sommar-torp. Alltså hennes husvagn.
Igår hade vi en fin dag, satt ute i solen.
Vi körde även ner till Färjestaden. Tog lite kort på Ölandsbron.
Tyvärr så har vi regn hos oss idag, men det är ganska så skönt att ligga inne och lyssna på regnsmattret, och lyssna på en bok.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får massor av sol under din Ölandssemester.
    Solen brukar ju lysa där.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig semester. Har man bara trevligt sällskap kan man t.o.m. stå ut med lite regn, fast jag hoppas solen kommer att lysa en hel del. Kram

    SvaraRadera